Ruilen & retourneren

Wij vinden het belangrijk dat jij de juiste bikini koopt. Daarom heb je 14 dagen volledig retourrecht vanaf het moment dat je jouw bestelling ontvangen hebt.
Onze enige voorwaarde voor het ruilen en retourneren is dat artikelen ongebruikt zijn. Dat wil zeggen in de originele staat & verpakking, niet gedragen, niet gewassen en met de labels aangehecht. Natuurlijk mag je deze wel eerst passen.

Hier kan je meer informatie vinden over het retourneren van artikelen, hoe jij je geld terug krijgt en hoe je artikelen kunt ruilen:

Bestel een nieuw artikel via de website en stuur het oude artikel retour. Heb jij voor je oorspronkelijke bestelling een coupon/ kortingscode gebruikt? Dan ontvang je een nieuwe code per e-mail zodra wij het artikel retour ontvangen hebben.

Gebruik voor het retourneren dezelfde enveloppe of hetzelfde doosje waarin je de artikelen ontvangen hebt. Plak deze goed opnieuw dicht met plakband of tape, zodat je zeker weet dat de artikelen niet beschadigd raken. Jij betaald de terugstuur kosten, frankeer de enveloppe voldoende. Je kunt artikelen niet onder rembours terugsturen.

Heb jij een waardebon gebruikt voor jouw aankoop? Waardebonnen zijn eenmalig te gebruiken en worden niet vergoed. Je krijgt in dit geval een nieuwe waardebon.

Retouradres:
Lagoen
Pascalstraat 3 (geen bezoek of ophaaladres)
3335 LS Zwijndrecht, Nederland

N.B.: Voeg de retourbon (PDF) toe bij het retourneren van een artikel! Hierop staan al je gegevens en zorgt voor de snelste afhandeling.

Als jij je artikelen retourneert, krijg je het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten binnen 14 dagen terug op het rekeningnummer (van je iDEAL betaling) of PayPal account waarmee je de bestelling afgerekend hebt. Wij laten je per e-mail weten wanneer je retourzending bij ons is aangekomen.

Wij bieden gratis verzending vanaf €35,00. Indien je een deel van jouw bestelling terug stuurt en hierdoor onder deze drempel komt, dan moeten wij de €3,50 (buiten de EU €13,50) verzendkosten alsnog in rekening brengen.

Let op! Heb je verkeerde artikelen ontvangen, is er iets mis met artikelen? Stuur de artikelen dan terug. Wij vergoeden in dit geval de verzendkosten, zoals die door PostNL voorgeschreven zijn voor de grootte en het gewicht voor een standaard verzending.

Let er op dat bij het passen van badmode de artikelen niet vies worden. Uit hygiënisch oogpunt kunnen wij namelijk geen bevuilde artikelen terugnemen. Wij verplichten je daarom om tijdens het passen van de artikelen de bijgeleverde hygiënestrip te gebruiken en je eigen slip eronder aan te houden.